A termékek gyorsan változhatnak és ezzel kapcsolatosan a promóciók és kedvezmények is sűrűn változnak. A marketing kampányokat folyamatosan monitorozni kell és azokat sem szabad elhanyagolni. Ahogy látod lesz elég napi munkád, ezért a webáruházad elkészítésekor mindenre oda kell figyelned, hogy később ne merüljön fel probléma vagy olyan funkció amiről elfeledkeztél. A webáruházad megváltoztatása nagyon drága szemben a termékek és a marketing kampányokkal amiket egyszerűbb módosítani. Ezért nagyon figyelj oda a webáruház készítésénél és minden apróságot tesztelj majd le. A webáruház készítése során sok nehéz pillanat merülhet fel. Én is nap mint nap találkozok új ügyfelekkel és látom a problémákat. Íme néhány példa amivel találkoztam…
“Bérelhetőt? Soha többet!” – Egy tucatnyi ügyfelet tudnék említeni, akik először bérelhető webáruházzal próbálkoztak és miután átélték annak “előnyeit” azonnal jöttek hozzánk. A legtöbben arról számoltak be, hogy szinte 0 azaz semmi támogatást nem kaptak (az egyik legnagyobb hazai bérelhető webáruház rendszernél). Sokan azt érezték a telefonban, hogy le akarják rázni, kapcsolgatják őket ide-oda és és végül 1-2 nap után emailben kapnak választ. Nyugodtan próbáld ki a bérelhetőt kedves olvasóm, mert ha komolyan gondolod a webáruház indítását, akkor a bérelhető rendszernek köszönhetően nagyon gyorsan személyesen is találkozni fogunk és elfogod majd mondani mennyire igazam volt a könyvemben
“Nincs időm feltölteni…” - Nincs időd a termékeid feltöltésére? Akkor ne is indíts webáruházat… Az indulás után menedzselned kell a teljes termékplattádat ami nem lesz könnyű és nem fér bele 1 órába
Nem fogod elhinni, de vannak akik 1 évet is állnak, mert arra várnak, hogy tökéletes legyen a webáruházuk. Nem kell várni, el kell indulni és menet közben módosítani és fejleszteni, hogy legyen bevételed! 2006 óta több mint 100 webáruházat építettem fel és a webáruházak elkészítésének díjai 200 ezer ft és 5 millió ft közé tehető. Sok cégvezetővel tárgyaltam és volt aki tudta pontosan mit szeretne de voltak akik a segítségem kérték. Azt javaslom minden esetben fogadd meg a szakember tanácsát, mert így sok hibát elkerülhetsz. Ápold a kapcsolatod a webáruházad készítőjével, mert ez egy hosszabb folyamat és ha éppen rossz kedved van és írsz egy nem túl pozitív emailt a fejlesztőnek akkor sok problémával találkozhatsz. Mi már felvagyunk vértezve a megfelelő kommunikációs megoldásokkal, így ha egy ügyfelünk ilyen emailt küldd azonnal egyeztetünk és az esetek többségében minden rendben van utána.